Skip navigation

Photobucket

as an avid follower of Nikki’s AskMeWhats blog and twitter, i got wind of this invite from her on her blog post here this week.  and yep it’s in Rustan’s Makati LOL.

Photobucket

what’s an event without party favors…thanks to Bizu 😉 yum

Photobucket

waaaahhh a lazy susan for skin care!  couldn’t i just die?

Photobucket

bloggers!

Photobucket

there were 10 slots and those quick on their copying and pasting and avid readers of Nikki’s blog got to reply and got the confirmation email after from Nikki

Photobucket

the lady in black is Mira our Clinique host.

my skin care concern chart

and the proposed skin care treat after having had the consultation with the Clinique specialists.  and who said only Asian women have at least 10 layers of stuff on their faces.  nope.  clearly, not just Asian women smear on at least 8 layers of stuff on their faces.

I’m quite interested in the clarifiying lotion the 2x a day exfoliator and of course thanks to youtube, the dramatically different moisturizing GEL [since my concern is my oily T-zone and oily combination skin with pores]

Photobucket

and the rest of us with the Clinique specialists

Photobucket

it was a skin diagnosis / make over event.

Photobucket

Iya girl of PastelBlueJacket, a sweet girl who indulged me, a much older woman in a conversation bwahahaha thanks, girl hope i didn’t bore you.  awwww.

Photobucket

and the aftermath a pic with the AskMeWhats girl herself, Nikki T.  

Photobucket

one of the sweetest twitter/blog personalities i’ve ever met.  thank you for indulging me and for always replying to my replies.  it means a very great deal to me 😉

Photobucket

my loot bag.  hurray i’m running out of day cream, ahem Tony Moly, please open already at mega! LOL

Photobucket

and their brochure.  

Photobucket

and let’s wrap it up with my title and my shu uemura purchase.  as you know my thrust and niche is Korean cosmetics endorsed by kpop artists that i am liking at a particular moment and ideally these Korean cosmetics would be on the less expensive range.  but there are times when i do envy the women on blogger and youtube that are lushies, nars fans and of course higher end japanese brands, ahem Fuz LOL.  so i happened to chance this limited edition shu uemura bb cream in mousse form.  hahaha yep another mousse for me.  so yeah for another 2-3 months i’m satiated with bb creams.  what a lie.  so i had to get this.  it’s a lovely mousse but great coverage.  the bobbi brown bb cream has great coverage, too.  but this is shu one is hahaha about a hundred bucks less expensive.  so yeah there are on occasion that i do keep up with the Joneses hahaha and get high end stuff.  the long wear lipstick of clinique is something that i wanted to get if only hahaha.  maybe when i’ve recovered for the Korean Wave night in July LOL.

Had a wonderful time yesterday, meeting new people and getting reacquainted with Nikki. Beauty blogging and youtubing is really so much fun and you get to meet people of like interests that will not judge you LOL no matter what size, shape, or AGE you are.  yeah baby that’s how we roll!


Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: